Oh lovely day.

Håller på och tvättar för fulla muggar, så springer upp och ner i tvättstugan! Det behövs efter allt gott hos Helena! ;) haha! Riktigt bra dag först lunch med Fanny och Nova på saga, kul och se hur det såg ut i nyktert tillstånd, haha! Alltid lika mysigt och roligt att hänga med dom! Blev även en runda på stan. :) sen till Helena och sen plocka hjärtat upp mig så åkte vi till Selma jag lånade hem skinnjackan ska pröva den hemma till olika kläder osv. :) blev även stor handling och förbi papis butik och sa hej och babbla lite. <3 Nu väntar jag på att big brother ska börja. Imorn jobb 7-15 så försöka sova i skaplig tid! PUSS

Min älskade lilla Nova! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0