Torsdag's mys.

Tandis, javisst idag har jag varit hos tandläkaren vid 11:20 för undersökning och putsning, blev jätte fint! Kan unna mig det nu när jag slutat rökt! :D faktiskt 40 dagar jag inte rökt på jag är jätte stolt och så jävla duktigt! Efter Tandis gick jag hem till Fia och Alex och myste med Molly, var ett tag sen jag träffade dom eftersom jag varit sjuk så länge. Så idag blev det masa bus och fick även jätte god lunch. Jag hade även köpt med mig en kaka från Fabian flink. Nu har jag just pratat med Julia, saknar henne massor. PUSS

Söt Molly.


Kommentarer
Postat av: sofia

du är så duktig som inte röker gumman. :) kämpa på!

2012-02-11 @ 16:18:12
URL: http://sofiawagerlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0