Utan dig faller jag isär.

Dagen började med kick off på joar med jobbet, jag har inte skrattat så mycket på länge. Per Johansson var där och hade föreläsning. Det är han som gjort lingon filmen! :D jag har ont i magen av allt skratt, han berättade hur det var att göra den här filmen och teatern osv. :D efter det lunch med Malin på wickman's och sen vidare till Chanel för kaffe och som även färgade mitt hår, super nöjd! Astrid var även hemma, stora tjejen nu ju! Möte sedan upp älskling som skulle klippa sig på Tottes sen var vi även in på Selma och shoppa lite mer. :) vi hämtade även ut mina skor och klänning som jag beställt!! Mycket nöjd över dagen's inköp. Nu myser vi hemma hos mamma och Beijne. <3 PUSS

Lite bilder från dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0