Fortfarande sjuk.

Eftersom jag kände mig frisk i söndag's och inte hade någon feber utan lite hals ont bara så åkte vi till Ikea och shoppade jag och hjärtat, men efter det på kvällen kom förkylningen från helvetet bara sådär, så nu är jag tok förkyld och har feber från och till, VÄRDELÖST!! Men är man bara sjuk en gång om året som jag oftast är då brukar allt komma på en gång. Så min helg blev otroligt lugn blev bl.a. annat en lunch med svärisarna Lotta och Kent innan innebandy matchen. Nu ska jag försöka sova och hoppas på att jag mår lite bättre tills imorn! så nu ska jag vara hemma och kurera mig tills på fredag då jag jobbar 7-15, tur att jag är ledig till dess! :) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0