My life is your dream.

Redan söndag. Helgerna gåååår föööör fort!! :( Helgen har varit lugn och mysig. Igår var jag och hjärtat på stan åt även lunch på wickman's och hade det mysigt. Sen gick jag ner till person's och myste med Stina och lill Sune en sväng medans hjärtat spelade på hästar. På kvällen bjöd vi Lotta och Kent på middag och självklart Lotti, så åt god mat och hade det trevligt och mysigt! :D Linda och Mike kom även upp vid elva så vi kom väl inte i säng förens vid halv två typ. Hahaha! vi är ju inte vana att vara uppe så länge, pensionärerna! ;) men roligt var det! :) idag har vi varit i idrottshuset och kollat fotboll med pappi, Hampus och Felicia träffade även min lilla Alva också, mysdag! Hjärtat åkte för ett tag sen han ska ha innebandy match. Så jag ska tvätta och städa lite och bara ta det lugnt. Sen vi sju är det söndag's middag! :) <3 PUSS

Jag saknar er redan knasbollar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0