Sjuk...

Jag är sjuk och har varit det sen i måndags och det blir inte bättre. Feber och ont i halsen, jag som skulle ha alla brudar här imorn men det går ju inte! Skit tråkigt!! :( imorn kunde verkligen typ alla brudar och det är inte ofta 13 st kan samtidigt och så går jag och blir sjuk, jag som ALDRIG blir sjuk och igår skulle jag varit med fanny o barnen och sen ville ryssen gå ut och äta på k 14 med oss och kolla fotbollen också och idag skulle jag till chanel egentligen, hatar att vara sjuk!! :( men jag måste verkligen bli frisk för vill inte vara hemma från jobbet nästa vecka också. Så min vecka har jag mest spenderat i soffan och i sängen med film och tidningar, tur att jag har världens bästa älskling som tar hand om mig. I Onsdag's knarka jag Alvedon så jag kunde åka till Erica och fixa mina naglar, super nöjd! :D sen är jag otroligt trött hela tiden och det är nog pga att jag slutat röka, 3-4 veckan är värst säger dom! Nu ska jag fortsätta och vara arg och bitter för att jag är sjuk!!! :(( Och sen hur kul är det och ha ledig helg och sen är man sjuk? Bara febern går bort så är det okey, hatar febern! Vem fan kom på feber lixom?!


Kommentarer
Postat av: sofia

krya på dig fina du !!

2012-01-29 @ 15:46:57
URL: http://sofiawagerlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0