Underbar tisdag.

Idag har jag varit ledig så Fanny och Nova kom runt tio så vi käkade frulle och hade mysigt. :) sen var vi ner på åhléns jag köpte lite grejer hem. Så vid två åkte dom och då kom Sarah, Stina, Sunisen och Helena hit. Dom tyckte vi hade jätte fint här hemma! Fick även en jätte fin inflyttnings present, en lykta från fröken röd! :D kul att träffa Helena igen var ett tag sen sist hon har ju blivit sambo och grejer! ;) :) och sen nu när jag flyttade så blir det ju inte på samma sett som innan då bodde vi ju grannar. Nu väntar jag på att hjärtis ska komma hem sen blir det middag hos Lotta och Kent och sen till micke's pappa och rosie där Jonas, Stine och Filip är, var ett tag sen vi träffade dom så det ska bli kul! PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0