2011

Januari: Bodde i Sara och Johans hus medans dom var i USA, så vi prövade på huslivet lite! Jag och hjärtat åkte även till Egypten, Underbart!! <3 Julia åkte iväg på bartänder skola. Januari var en lugn månad.

Februari: Hur mycket snö som helst och massa isbjörnar ute kommer jag ihåg. Julia flyttade till Norge och Ida till Uppsala, tråkigt och jätte jobbigt :( Hade avskedsfest för Julia och massa galna fester i min etta och även EIBK fest. Mycket fester i februari blev det! :)

Mars: Julia fyllde 20 så blev kalas och födelsedag's partaj för henne. En hel dag med mamma i stockholm med lunch, shopping och massa mys! :) Blev även en hel dag med Julia i stockholm med lunch och shopping. Jonas och Stine och Filip var även i sverige så blev middag. Tappade mina nycklar i hissen och det var verkligen kaos vill jag lova! ;)

April: Månaden började med att jag blev tok lurad utav Jossan, som skrev att det fanns naken bilder på mig på internet, Hahaha! Kul aprilskämt! ;) Min lilla prinsessa Alva fyllde även ett år så blev kalas och min älskade lilla syster fyllde 10 år så blev kalas för henne med såklart! :D Sara och Fredric fick sin lilla Liam. Var även hundvakt åt lilla Lotti. Jag och hjärtat drack årets första rose på balkongen en kväll.

Maj: Våren var äntlgen här. Vi tillbringade många kvällar uppe hos Mike & Linda. Spela spel och drack och hade det mysigt, grillsäsongen började även! Alla uteserveringar öppnade så blev många sena kvällar på ALL IN med trevligt sällskap. Beijne fyllde år också! :)

Juni: SOMMAR äntligen, blev mycket häng hemma hos Mamma och Beijne med brudarna på dagarna när vi var lediga, vi badade, solade och chillade och hade det gött! :) Linda tog examen så blev firande ute i mösa. jag hade en brakfest i min lägenhet som var helt galen mer än vanligt alltså ;) Var även expedition ektorp, så jävla roligt alltså! :) Vi åkte tilll kolmården dagen efter midsommar en impulsgrej jag, hjärtat, Mike och Linda! Hahaha, mycket lyckat var det!:)

Juli: Hjärtat åkte till prag i en vecka så blev mycket alkohol intag för mig eftersom Jonas och Stine var här. Dock sakna jag mitt hjärta så mycket. Blev även många sena kvällar på All in med trevligt sällskap. Var hundvakt åt finaste Lotti. Nova kom till världen, som vi längtat! <3 Blev många sena kvällar hemma hos Mike och Linda också. Pappa fyllde även år! :)

Augusti: Jag och hjärtat hade semester i en vecka. Så åkte till stockholm och kolla fotbolls match och träffade även Linn och Öhrvall och shoppade även. Var även på grönalund med Julia och Patric. Åkte till Jönköping och hälsade på Jimmy med hela micke's släkt! Mycket mysigt och jönköping är så fint, sen tillbringa vi även dagarna ute staxhammar och solade och badade. Kräftskiva hemma hos Mamma och Beijne var det också! :D Var även hundvakt åt Roxy några gånger. Både jag, Mamma och hjärtat fyllde år.

September: Hösten kom men gjorde inte mig nått eftersom vi fick våran lägenhet då, ÄNTLIGEN som vi väntat. Så målade om och la nytt golv och fixa och trixa i den. Blev många vändor till IKEA, Mio, Bahouse osv. Var mycket hemma och pysslade i våran lägenhet! :) Min älskade lille bror fyllde även 15 år och Erica fyllde år och bjöd på fest, niiice! Åkte med bästa Mamma till stockholm och shoppade och åt lunch :) <3

Oktober: Fortsatte och pyssla och dona hemma i lägenheten! :) Blev mycket fest i oktober bl.a lite tjejkväll hemma hos oss, välkommen hem fest för Soffan som kom hem från USA :) Och många middagar hemma hos oss och lite andra fester bjöds det även på. Fina Fanny fyllde år och Teo fyllde 1 år. Blev även en hel dag med Kamilla, Maria och Erica i Stockholm med shopping och lunch. Molly kom till världen! <3

November: Lotti bodde hos oss en helg och blev många hemma myskvällar med hjärtat. November var en ganska lugn månad för min del. Linn och Öhrvall kom och bodde hos oss en helg så blev partaj och shopping. :) Söt Astrid fyllde även år!! :D

December: Var på julbord på haga slott med Micke's släkt. Kollade på syster lucia tåg och även det i kyrkan. Det var även personalfest hemma hos Malin och Ida kom till oss en lördag kväll så blev middag och alkohol. Kamilla hade födelsedag's fest, för mycket av det goda för min och Julias del ;) Hahaha! Julia flyttade även till Sälen :( Fanny och co flyttade ut på landet tyckte det var jobbigt och tråkigt i början men nu tycker jag bara det är roligt! :D Lilla Tyra föddes även :) Och även Lilla Sune kom till världen! :D

Mitt år har var hur bra som helst och jag vet att 2012 kommer bli ännu bättre! ♥
Det är var en kort sammanfattning av vad jag gjort under året eftersom allt försvan första gången!!! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0