Inpackning!

Mitt hår är super lent och luktar juvligt efter min inpackning igår, satt med inpackningen i bastun och det gjorde succé! Min hår är som nytt typ jag har varit mycket dålig med inpackningar osv men nu när jag alltid köper schampo, balsam och alla andra hår produkter hos frisören, så har jag märkt stor skillnad på mitt hår, det är dyrt att köpa schampo och hår produkter hos frissan men absolut värt det i slut änden om man vill ha friskt och fint hår! jag använder mina produkter självklart från Hair by Chanel och min inpackning den är super bra!! :D Chanel har även alltid massa bra kampanjer på olika produkter! :) nä nu jag sluta predika om hår produkter och dricka upp mitt kaffe!! Godmorgon underbara onsdag!

Bästa inpackningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0