Love it.

Underbara mys kväll, jag älskar verkligen hemma mys kvällar! När jag kom hem från jobbet hade hjärtat satt på bastun och fixat och trixat, så blev bastu och rose! Så nu sitter vi och myser i soffan, mys kväll! <3 dagen har jag spenderat hos Chanel på hennes salong, då jag bara skulle in och dricka kaffe men sen började ovädret och jag vågade inte cykla hem!! Mamma kom även in och bokade tid så följde med henne till bussen eftersom hon skulle åka och jobba. Så hängde hos Chanel till halv tre sen kom Paula och plocka upp mig så åkte vi tsm till jobbet! :) nu ska jag dricka upp mitt rose och sen ska vi gå och sova, jobb imorn 7:45-15:30 men bara två dagar kvar sen semester!! :D PUSS Nyttig chey på jobbet idag!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0