Love it.

Gårdagen var kanon!! Fullt med folk hos Erica och folk lver allt typ en riktig gamla helig fest typ!! :) Vid elva rörde vi oss ner mot stan, kö till alla bankomater helt galet! Så jag och Mary haffa nån taxi gubbe som körde upp oss till tåg stationen så vi tog ut pengar där och sen åkte vi tillbaka ner!! Hahaha! Rocka loss med brudarna där inne sen tappa jag bort dom men då hitta jag på älskling och Co. Och jag ville in på all in men det var sån jävla kö så vi gick hem! Så idag var jag förvånansvärt mycket pigg såblev kalas för Rosie och sen söndag's middag hos Mamma och Beijne och sen kom person's över också. Nu på kvällen var vi hos Issa och Putte och kollade matchen, braaaa Spanien! Puss på Torres! Kom precis ut från duschen och nu ska jag krypa ner hos Mitt hjärta. Godnatt!! PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0