Mys söndag!

Just pratat min otroligt saknade vän Julia!! Herre gud vad jag saknar dig!! ♥ Men du lever livet och det är du värd! :) Idag har jag och älskling varit ute hos Pappa och Monica och ätit brunch, super gott! Vi hittade även gammla bilder från när vi var små! Så jävla snygga vi var alltså! ;) haha! Sa även hejdå eftersom på tisdag åker dom till Västervik till Farmor och Farfar, och tyvärr har ju vi ej semester då men vi ska också försöka åka en helg! Nu ska vi kila över till Bästa Mamma och Beijne och äta middag och sen blir det bada bubbel, basta och dricka vin med hjärtat! ♥
 
Jag och Linda och min lillebror på hans 3 års dag! Glada tjejer! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0