Natti Natti.

Kom hem för en stund sen dagen har gått i ett från jag vaknade imorse, Erica ville ut och sola men innan vi kommit iväg så mulnade det på! Så ingen bad och solande för oss! Så blev en tripp till hälla för Erica skulle köpa lika dana skor som mig. :) jag och hjärtat har även varit på återbruket och även hunnit tvättat! Ikväll så bjöd jag hem mamma och Beijne på mat, hjärtat är med grabbarna ikväll. Så vi åt gott och sen kom min kusin hit så hon och jag gick ner till all in tog en drink och träffa lite roligt folk! :) skön kväll, bara impuls grejer! Nu ska jag ta och sova, godnatt mina vänner! Hjärtat har bäddat rent i sängen finns ingen bättre än att gå och lägga sig i en ren bäddad säng, kärlek!! PUSS Mina nya skor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0