Söndag! :)

Godmorgon! Den här veckan har varit en helvetes vecka och ingen bra vecka!! Tur att helgen blev bra och allt är bra nu! :) därför jag inte bloggar för har måttsås fruktansvärt dåligt men nu är jag på fötterna igen, tack alla som bryr sig och funnits där! Ni är bäst! <3 
 
Helgen har varit kanon! Fredagen var det familje middag hemma hos Rosie och Tobbe, super mysigt! Lördagen blev det frukost med grannarna här hemma hos oss, hjärtat hade även bakat scones!! :D var hos mamma och Beijne en sväng också! <3 på kvällen blev det grillat med Mike och Linda och sen spelade vi spel så jävla roligt alltså, såklart kom jag sist vad annars lixom!! Men nästa gång ska jag vinna! ;) 
 
Nu ska jag snart väcka älskling.eftersom vid tolv ska vi ta tåget upp till Stockholm med Jonas och Stine! Det blir lunch lite shopping och Sen kolla AIK matchen! :D underbara söndag! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0