Fredag.

Som sagt uppe med tuppen! Precis vart ner i tvättstugan och slängt i 3 maskiner tvätt! Skönt när allt är nytvättad! Hade tok mycket tvätt då vi inte tvättat på typ två veckor, längtar tills vi ska renovera vårt badrum då ska jag ha tvättmaskin i badrummet! :) nu när jag ändå är vaken och igång så tänkte jag börja damma och städa. Sen när tvätten är klar vid tolv då är det bara göra ordning sig eftersom vid ett ska jag träffa pappa, Monica, Hampus och Felicia nere på stan för att kolla på studenten och äta lunch! :) grattis alla fina studenter, jag har några st jag ska gratta faktiskt! Nä dax att sätta fart, btw jag älskar fan vakna med The voice! Och idag är det fredag och ledig helg, helgen kommer bli grym!! PUSS!!

Min älskade bror på balen igår, liten börjar bli stor!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0