Friday!

Oj redan fredag igen! wihoo!! Gårdagen spenderats först med Fanny och Nova hemma hos Fia's föräldrar med Fia och Nea blev även lunch på fanna krogen, taco buffe! :) Sen vid tre möte jag upp Challe och Fia på stan eftersom Fia skulle fixa håret hos Chanel så jag och Challe hängde med Mollymus! :) Idag har jag jobbat 7-15 var trött som ett as imorse då vi somnade sent igår. Ikväll blir det pizza och fotboll hos Issa och Putte, Sverige!! Blir lugnt för min del då ja jobbar imorn 8-15 och sen ska jag fira fina Natta! ♥ Veckan har verkligen gått så sjukt snabbt. I onsdags var jag också ledig och då hängde jag hemma hos Mamma med släkten min kusin från stockholm var här osv så blev massa mys! Nä nu kom hjärtat ut från duschen så nu är det min tur! ;) Ganska osamman hängade inlägg men skitsamma! Chaio! PUSS


Hahaha, bjuder på en härlig bild från lördagen's fest! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0