It's the simple things in life that are the most extra ordinary.

Kom hem från jobbet för en stund sen. Väntar in hjärtat som har haft träning! Jobbat 15-21:15. Idag har jag vart med Fanny och Nova hemma hos Mamma där även Sarah och Sune var. Blev lunch från wickman's och fika och vi bara njöt utav det fina vädret! Super mysig dag! Man blir så glad utav solen!! ♥ Följde även med in och hämta Alva på dagis träffade även min gamla dagis fröken, så himla kul att dom känner igen en ju! ;) Nu har jag tagit helg eftersom jag är ledig imorn men imorn klockan sju har jag tvättstugan det var typ den ända tiden som fanns! Så imorn är jag uppe med tuppen! :) PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0