Måndag morgon.

Somnade tok sent inatt runt ett, alldeles för sent oss eftersom vi började jobba 7 imorse, jag var såå trött och hjärtat med! Men nu är jag pigg!! :) Nu kanske man kan somna i tid på kvällarna när inte big brother går längre, skit tråkigt tycker jag! Älskar big brother! Hanna j var en värdig vinnare! :) när jag har slutat ska jag möta upp hjärtat på stan, vi ska till Chanel. Hjärtat ska klippa och slinga håret osv! :D under tiden ska jag till optikern och pröva mina lincer som dom fått hem nu! Hoppas dom passar så jag kan ha solglas ögon i sommar utan att vara blind, hitta ett par jätte fina Marc Jacobs solglasögon där som jag verkligen vill ha. :D älskar verkligen Marc Jacobs! Nä nu är det slut på kaffe pausen! Idag är det möte på jobbet! PUSS

Titta vad min kille bakade åt mig, mamma och Beijne igår! Han kan han! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0