Stop wasting you time on people who don't love you.

Onsdag idag och jag är ledig, jätte skönt! Dagen började med att Fanny och Nova kom vid tio och sen kom Maria och Elias hit också, så blev kaffe och skitsnack! Och jag myste massa med Elias och Nova såklart! ♥ Sen åkte jag med Maria ner till synoptik, kollade om mina solglasögon hade kommit men inte, dom skulle komma nästa vecka! Hoppas jag tycker om dom nu när dom beställt hem ett par till mig men om jag inte tyckte om dom behövde jag inte köpa dom,  det är ett par Marc Jacobs solglasögon! :) Så jag hämta mina linser iallafall, så skönt med linser och att jag hittat ett par linser som passaar mitt synfel!! Sen åkte Maria och Elias hem. Och jag mötte upp Julia blev lite shopping och skitsnack, får ju passa på att försöka hinna träffa henne nu när hon är hem för sen drar hon ju igen! När jag kom hem hade hjärtat gjort mat. Potatis, köttbullar, gräddsås och lingonsylt! Världens bästa kille! Nu ligger jag helt utslagen i soffan trött som fyfan, men vid sju ska jag ner till korsängsfältet och kolla på hjärtat som har fotbolls match! :) Men nu ska jag slappa till dess! PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0