The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

Vilken skit väder och hjärtat och hans jobb har fotbolls turnering idag och de ska som ha hela dagen, stackarna! Kom just hem från jobbet och nu ligger jag och kollar på Zorro på tv:en men ska väl börja göra ordning mig snart eftersom ikväll ska vi fira våran Natta. Så vid sex kommer Erica och Fia och plockar upp mig! :) Ska bli kul och se hur hon bor har aldrig varit där. För övrigt har det blivit mycket fest nu på senaste tiden antar att det är så när sommaren kommer och mer kommer det bli eftersom nästa helg är det midsommar och helgen efter det gatufestivalen och sen har tyvärr halva sommaren gått! Jag längtar tills vi har semester, den 20 Juli går jag på semester och vi ska till göteborg! Gå på liseberg, Shoppa och äta gott! ♥ Men fyfan va dyrt det är alltså med hotell osv det är ju som en vecka utomlands alltså. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0