Until the sun rises in the west and sets in the east. Until the seas go dry and mountains blow in the wind like leaves.

Kom hem från en kvälls promenix för en liten stund sen! Super skönt ute!! Så snart ska jag hoppa in i duschen osv och sen kommer hjärtat hem från sin match då blir det mys! :) Igår så fick vi lov att avliva våran katt på jobbet, Börje var sjuk så vi åkte till vetrinären med honom så fick han en spruta så han somnade in! ;( Saknar han massor idag på jobbet! ♥ Snart är det midsommar också och kvällen ska tillbringas hemma hos Bästa Mamma och Beijne då jag jobbar på dagen. Men på kvällen blir det femkamp och grillat och massa lekar osv. Kommer bli så jävla roligt. Vi är ganska många som ska dit! Hoppas vädret håller i sig bara! :) Nä nu ska jag hoppa in i duschen som sagt och måla nytt naglack också! ;) PUSS
 
 
bjuder på en bild när jag var mörk hårig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0