Ur funktion!

Gårdagen var grym alltså!! Så idag mår man som man förtjänar antar jag men det var det värt för fyfabian vad kul det var! :) vi var hemma hos Erica och drack, Challe är här från Norge så var jätte kul! Sen runt tolv gick vi till all in där alkoholen flöda och humöret var på topp, herre Gud vad vi dansa igår jag har fan träningsvärk i kroppen och ett blåmärke på rumpan?! Haha! Vid två åkte jag hem bra på lyset så idag mår jag som en påse skit men det var det värt! Så idag har vi ätit lunch på astas med svärisarna, jätte gott och super mysigt! Nu ska jag fixa ordning mig lite osv för ikväll blir det grillat hos Issa och Putte! :) PUSS











Jag älskar oss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0