Midsommar osv.

Jag hade precis skrivit ett helt inlägg som försvan?! Ahh tråkigt sur man blir det då, men men! Jag fattar typ inte nya blogg.se!
 
Min midsommar helg var helt fantastisk!! Jobbade ju som sagt på midsommar men när jag slutat gick jag ner till Mamma och Beijne där det var fullt hus och ös,  jätte god mat, underbart folk, lekar och massa barn precis som det ska vara på midsommar! Vid tolv gick vi hem men festen hade hållt på till fem på morgon, tur att vi gick hem annars hade jag varit död på lördagen, men stackars grannarna! ;) Så på lördagen mådde jag riktigt bra när jag vaknade så jag och hjärtat gick ner till Mamma och Beijne och skulle hjälpa tilll att städa och hämta bilen, hahah det såg ut som att det hade varit krig där nere men det ska ju synas att det varit fest! Så vi städade och dom andra kom också ner och sen grilla vi korv och pratade om gårdagen, en toppen midsommar hade vi!! ♥ På eftermiddagen åkte vi ut Pappa och Monica och åt mat och myste sen åkte vi även och kollade på Felicia's häst, en islandshäst hur söööt som helst!! :D Hjärtat hittade även en kompis han med! ;) sen vid nio åkte vi hem och då blev det fotboll hos Issa och Putte! Söndagen spenderades med nära och kära, vi var hos Rosie och Tobbe och firade Jonas som fyllde år, blev smörgåstårta och jag åt så jag sprack typ! Idag har jag jobbat 7:45-20:30 och det har inte gjort nånting eftersom vädret har varit sååå tråkigt, vart är sommaren?! Imorn är det jobb 10-21:15! Nu kommer snart Julia och Sofie förbi en sväng :) Sen blir det film och gunatt med hjärtat! ♥ PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0