We gonna party like it's the end of the world.

Vilket väder det var ute imorse när jag gick till jobbet! Spöregnade gjorde det och jag ville inte väcka hjärtat som låg och sov så skönt! Igår var jag hos Chanel och la i en toning i håret och fick lite inpackning osv, vardags lyx!! :) Sen blev det lite shopping på stan för min del och sen vidare på taco mys hos Issa och Putte med Mike, Linda, Ryssen, Marcus och hjärtat. Riktigt roligt åt gott och spela geni och jag var med Linda! :) Gick dock inte så bra för oss då vi kom sist men men, kul var det iallafall. Jag cyklade hem runt elva eftersom jag skulle jobba idag 7-20:30 och hjärtat kom hem runt tolv!  Nu har jag precis duschad och ska bara fixa ordning mig och sen mot Erica där det är fest! Sen blir det nog gatufesten, jag som ville till västerås men jag vill även se mange också!! Så lutar mer åt gatuesten!  :) Har bla besluts ångest om vad jag ska ha på mig, frågade hjärtat igår vad han tyckte, visade några outfits för han och svaret blev. Men älskling du är fin i allt! Så får se vad jag tar på mig! :) Nä nu måste jag skynda sällan jag, jag är alltid sist och segast!! PUSS
 
Grattis min fina vän Fia som fyller år idag!! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0