Good night and sweet dreams.

Idag är det torsdag och imorn fredag och det gillas mycket!! Jag är så trött jag har jobbat 7-20:30 och imorse var ja sååå trött och ville inte gå upp! Tröttmössa!!! Men nu har jag tagit helg! :) så nu ska jag ta en dusch och sen krypa ner och läsa VR och invänta älskling som är och tränar. Åh vad jag vill shoppa massor med nya kläder, shoppar ju inte så mycket längre iallafall ;) okey men inte lika mycket som förut. Har ju börjat spara massor utav pengar!! :D men den här månaden ska jag verkligen shoppa lite vår grejer även fast inte behövs, älskar att shoppa!! PUSS

GRATTIS LINA OCH STOFFE TILL ERAN FINA VINCENT, ALL LYCKA OCH KÄRLEK TILL ER! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0