A wise girl kisses but doesn’t love, listens but doesn’t believe, and leaves before she is left.

Lördag igen, vädret och humöret är på topp! Gårdagen var hur bra som helst nu är jag lite mer ljus i håret och här stannar vi nu och jag är nöjd med färgen! Chanel är helt klart den bästa frisören!! Så gå till henne om ni vill bli super nöjda! :D När jag var klar hos Chanel så mötte Kamilla och Maria upp mig och vi gick och köpte lite mat och annat gott. Och sen blev det alkhol hos Maria, myspys och en jätte bra kväll blev utgång på all in sjukt mycket folk och jätte roligt att träffa alla! Så jag vinglade väl hem på cykeln runt två bra på lyset!! Så imorse fick jag donken av hjärtat riktigt bra bakis mat och en bra start på dagen. Hjärtat är på match och kommer vi fem så jag ska plocka lite här hemma och ikväll blir det grillat hos Mike & Linda skulle åkt till Elin och druckit men gammal som man börjar bli så orkar jag inte två dagars längre! ;) Haha! Så en lugn grillkväll blir det toppen för min del! ♥ PUSS

Lite bilder från går dagen.


image description





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0