Godmorgon underbara lördag.

Godmorgon! Älskling sover fortfarande då han kom hem fyra imorse, med ryssen i släptåg! Dom hoppa i sängen och ruska om mig så jag skulle vakna!! Roliga grabbar!! ;) men runt fyra gick ryssen hem och vi somna som stockar! Så snart ska jag hoppa i sängen och ruska om hjärtat så han vaknar!! ;) Idag blir det att försöka städa här hemma sen åka till växtriket och köpa blommor jag vill även hinna med en sväng till erikslund eftersom jag ska köpa nya träningskor och kläder! :) så bara ta och sätta fart!! ikväll blir det grill hos Pappa o Monica, var länge sen vi var där så det passar bra ikväll! Nu ska jag ringa min bästis och önska dom trevlig resa! Åh vad jag kommer sakna dom! <3 PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0