I may not be the best, but I’m definitely not like the rest.

Godmorgon!! Uppe med tupp fan idag!! :) Nu blir det en timmes powerwalk innan jobbet! Och sen möte 9:30-12. Sen ska jag och Malin ner till gymmet och dom ska visa hur alla maskiner funkar osv.. Hej Beach 2012 vill ej bada i vassen iår! Har ju gått upp några kg nu när jag slutat rökt så nu ska dom bort igen!! Men är stolt över mig själv att jag slutat rökt iallafall! :D För det har varit för jävla jobbigt tycker jag. Förstoppad, deppig, ont i kroppen, gått upp i vikt, hostat ( flimer håren håller på att växa ut! ) Men nu efter 5 månader så mår jag toppen bra dom 3 första månaderna var värst tycker jag och nu känner jag mig mycket piggare nu när jag slutat rökt osv, som sagt nu är det bara några kg som ska bort! Men det fixar jag!! :D Ha en bra dag! PUSS


saknar mitt långa hår också!! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0