If life is a waste of time, and time is a waste of life, then let's all get wasted together and have the time of our lives.

Fredag igen och helgen är mer än välkommen! :) Fullrulle hela dagen. Utbildning på morgonen träffade även Maria en sväng. Runt fyra åkte jag och Kamilla och tränade, kommer vara helt slut imorn!! Nu på kvällen blev det pizza hos Rosie och Tobbe, min lilla syster var även med då pappa och Hampus var på fotbolls match och Monica jobbade. Efter det åkte vi hem till Mamma och Beijne där det var fullt hus. Helena, Christian, Sara, Stina och Sune var där! :) Min syster åkte nyss hem och hjärtat gick ner till Mike för en stund sen och skulle hänga lite med grabbsen och jag ska snart krypa ner i sängen när bigbrother är slut. PUSS


Min fina lilla syster och Elias. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0