Just be thankful for what you got.

Usch vilket tråkigt väder och jag har varit ledig idag, igår var det hur fint som helst och tokvarmt idag fick man ha jacka på sig eftersom det blåser storm. Nu har Fanny och dom äntligen kommit hem så pratade med dom imorse och dom hade haft det bra det var dock inte så varmt, men nu är dom äntligen hemma och det tycker jag är toppen! :D Blev en lunch med Erica, Fia, Molly och sen hängde lilla Stina med oss. Gick en runda på stan och fick med mig ett super snyggt linne hem och sen fick Stina lite små grejer. Lunchen blev på tant gredelin och hade jätte mysigt med tjejerna, länge sen vi alla tre åt lunch! ♥ Svårt eftersom jag och Erica alltid jobbar olika. Så cykla väl hem runt två med Stina sen hängde jag lite med Sunisen, Mamma och Sarah en sväng. Och nu kom jag just hem ska ta ett varv med dammsugaren innan hjärtat kommer hem, ikväll ska jag och hjärtat iväg på lite äventyr! :) PUSS


image description

image description



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0