Life is nothing without friendship.

Dock det dåliga vädret har dagen varit på topp! Efter jag hade vart på jobbet så åkte jag, Fanny och Nova och fikade hemma hos Maria och Elias, myspys! Fanny skulle hämta Alva på dagis så jag tog Elias och gick hem till Fia och fikade med Erica och Fia och Molly mus växer så det knakar! :) Sa även hejdå till mina hjärtan Fanny, Alva och Nova eftersom jag inte hinner träffa dom nu innan dom åker på lördag, kommer sakna dom tok mycket hoppas veckorna går fort! ;) En riktigt bra dag och jag har umgåtts med mina fina vänner och även pratat med Challeballe och sen skulle jag ta en promenix med Kamilla men vädret och tiden var inte med oss men tur att vi ses på fredag! :D Just träningsvärk från helvete har jag också sen går dagen, kunde typ inte ta mig upp imorse men jag hade även träningsvärk efter genomgången, hahahahah! Tråkigt otränad men det ska det bli ändring på som sagt!! :D Nu är vi ju ett helt gäng som tränar på samma gym! Nä nu ska jag hoppa in i duschen med hjärtat och sen är det bb. PS jag har världens finaste Familj, Vänner och Pojkvän! DS PUSS


Min lilla tjej som inte är så liten längre! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0