Måndag.

Och jag som skulle fortsätta pyssla på balkongen men det tillåter inte vädret!! Idag har jag iallafall jobbat 7-15 sen förbi mamma en sväng och sa även hej till Sara och myste med Sunisen lite. :) Väntar på mitt hjärta så vi kan åka och handla lite mat. Blir nog kyckling och sallad, mums! Jag som tänkt att vi ska skulle fira Beijne ikväll men så var inte planen då dom skulle bort eftersom Beijne inte tycker om att bli firad! Konstigt det är ju det bästa som finns tycker jag! ;) Haha! Så ikväll blir det bara att mysa hemma passar bra när det är sånt här väder tror jag ska rensa och vika iordning min garderob också om jag orkar. PUSS


Hittade en bild från Norge. 2009.


Kommentarer
Postat av: Chanel

Du är så fin gumsan.

2012-05-14 @ 23:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0