onsdag's mys.

Idag har jag varit ledig så blev en god lunch med fina Fia och söt Molly på wickman's även en runda på stan och lite torg häng! :) ♥ Var även in till Chanel och och prata och impulsiva som vi är så blekte vi slingor i mitt hår bara sådär. Och jag är jätte nöjd med tanke på att det var så mörkt innan men det gick att få de ganska ljust på första gången. Ska dit nästa fredag igen! Tack Chanel du är för bra och underbar! Efter jag vart hos Chanel gick jag hem till Rosie och Tobbe där alla var blev mat och mys där. Kom hem för en stund sen hjärtat åkte nyss på nått innebandy möte! Ska ta och kolla lite resor!! :D och imorn är förövrigt dom flesta lediga men jag jobbar och det gör mig ingenting, jobbar med Malin! :) Sen jobbar jag fredag och lördag tog ledigt på söndag eftersom vi ska på 30 års fest på lördag! PUSS


nöjd tjej men ljusare ska det bli ändå! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0