3 november.

Hahaha, vilken kväll alltså!! Det slutade med att jag, hjärtat, Jonas, Fredric, Jannice och Eric gick ut blev en liten bar runda. Inte en kotte på hörnan typ så då gick vi till pulse och där var det drag och jätte bra musik, så skaka rumpa gjorde jag verkligen! Vi var till ALL IN också med det var bara nedre våningen öppen så det var fullt, sa dom! ;) haha dom ville väl inte ha in oss! Men skitsamma för på pulse hade vi stört roligt. Fredric hoppa in bakom baren blandande drinkar och fixa shorts, så vi drack för kung och fosterland vill jag lova och det märks idag eller jag mår bra men inte min andra hälft fast nu är piggare efter jag fixat frukost och pysslat om han! Men nu ska vi fixa till oss och ta en skön promenix! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0