Godmorgon mitt vinterland!

Godmorgon! Äntligen är snön här och den ligger faktiskt kvar på backen! Jag börjar inte förens tio men har inte riktigt kunnat somna om sen klockan fem då ep gubben var här. Och det är ju ett jävla liv på han man kan ju tro att han ska slita med sig hela dörren eller nått!! Man blir lika rädd varje gång ju men jag är ju väldigt lätt väckt också! Sen plogbilen också när han skrapar i asfalten, jag är inte bitter!! ;) haha!!

Nu ligger jag i sängen och läser EP så EP gubben är nog ganska bra faktiskt! ;) haha! Efter jag slutar bär det av till erikslund med hjärtat, då shopping står högst på listan. Sen när vi kommer hem ska vi förbi jul minglet som Nina, Helena, Susanne har, dom har så otroligt fina grejer!! Det går fortfarande inte att ladda upp bilder... Grrrr. Fghjigffhbbllha! Ha en fin dag allihopa! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0