Måndag, sol, lycka.

Underbara lediga dag! Ska ta och göra lite lunch för runt två ska jag och Linda ta en promenix i det härliga vädret! :)

suttit och internet shoppat lite också. En päls till min jacka och även kollat lite på nelly, mycket fint och mycket dyrt för plånboken! och kollat lite badrums grejer då vi kanske ska renovera badrummet innan vi flyttar osv, då gör vi ju mer vinst på våran lägenheten. Dock har vi inte hittat nått hus som passar oss, men har ju bara varit på tre visningar. Så ingen brådska här inte! :) vi vill ändå spara ännu mera pengar innan vi köper hus så man kan köpa nya grejer osv. Men alltid kul att gå på visningar och få lite inspiration. Jag tycker jag har blivit lite bättre på att spara och shoppar ju inte alls lika mycket som förut även fast jag shoppar mycket tycker en del så är det inte som förut iallafall! :D Tur att Micke är väldigt ekonomisk för annars vet jag inte hur det skulle gå! ;) haha! Nä dax att sätta fart! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0