People will talk about you when they envy you and the life you lead. Let them. You affected their life. Don’t let them affect yours.

Godmorgon söndag!
 
Jag har redan börjat pynta lite in för julen, jag kan inte vänta längre!! Men har bara fixat med en ljus slinga och advents ljus stakarna och de får vänta till söndag. Om jag kan vill säga! ;)
 
Helgen har gått i rasande fort fart. Fredagen tillbringades med Julia med alkohol och sen vidare till Anna och sen ALL IN. Trevlig kväll men var på ALL IN en halv timme typ sen åkte jag hem som vanligt. Kvällen var händelserik badande telefoner i toan bla... Haha! Men inte förvånad.. Men tack för en kaos kväll! :)
 
Så på lördagen var jag trött i mössan men vi gjorde lite ärenden, hjärtat släppte av mig på stan runt två fick pengar utav han, han sa köp dig nått fint tills ikväll. Min fina kille! ♥ Så köpte ett par tights och en jätte fin tröja på H&M som dom inte hade hängt ut ännu utan skulle göra det nästa vecka!! Underbara personal! Sen mötte jag upp Helena och tog en fika på wickman's, var alldeles för länge sen sist! Lotta, Kent och Lotti kom förbi runt fem och drack kaffe och körde hit våra garderobs luckor också. Blev jätte fint! Sen vid sju hade vi bokat bord på statthörnan så jag, hjärtat, Mike, Linda, Minella, Ryssen, Marcus, Issa och Putte var ute och käka och drack gott, super mysig kväll! En del fortsatte ut och en del åkte hem jag var den som åkte hem orkar inte två dagars längre! Börjar bli gammal! :)
 
Hjärtat åkte på match imorse så blir borta hela dagen och kommer inte hem förens ikväll och då blir det söndags middag hos Mamma och Beijne, och jag vill höra allt från mamma's går kväll eftersom hon var på SHM igår! Lite komiskt att mamma var där och inte jag! Men eftersom biljetterna tog slut så gick det ju inte men Mamma's kompisar överskade henne igår! ♥  Nu ska jag ta en härlig promenix hem till Chanel och kidsen och fika. Ha en fin söndag allihopa! PUSS
 
Saknar min Fanny och mina små tjejor, men dom har fullt upp med att renovera och flytten men snart har jag dom bara ett stenkast bort och då blir allt som förr igen, can't wait! ♥♥♥ Ett riktigt påhitt att flytta ut på landet tycker jag! ;) Haha!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0