Sometimes you need to step outside, clear your head and remind yourself of who you are. And where you wanna be.

Godmorgon!

Idag är jag lite trött i huvudet, då det blev vin och skitsnack med min fina vän Julia! Var alldeles för länge sen. Så vi tog igen lite förlorad tid! Jag åkte hem vid tolv och Julia till ALL IN! :) tack för en mysig kväll min fina vän! Det är dom här gångerna jag verkligen kommer på hur mycket jag saknar dig!

Nu ska jag hoppa in i duschen för vid två ska vi åka till Eskilstuna till hjärtat's kusin, där hela släkten är typ. Vi ska dra lott om vem man ska köpa julklapp till väldigt bra system när man är så många tycker jag. Ha en fin dag! PUSS
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0