Tjugosjundenovember.

Åh vilket tråk väder det är ute! Typiskt november väder! Så idag har det inte gjort nått att man jobbat och nu håller jag på att tvätta för fulla muggar, hade hur mycket tvätt som helst! Men skönt när allt är ny tvättat!

Ikväll ska vi åka och stor handla. Kylskåpet ekar verkligen!! Vi har verkligen inte hunnit handla så ikväll ska det handlas vill jag lova. Juste nu har ytligare än julgrej kommit upp. Satt upp jul stjärnan i sov rums fönstret, kunde inte hålla mig! Fast imorse när jag gick till jobbet såg jag att det var fler som hade pyntat. Så jag var iallafall inte först i kvarteret som hjärtat trodde! :) haha!
Nu ska jag gå ner i tvätt stugan! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0