Förvånad? Inte jag.

Ahhjjh!!! Blir så trött på mig själv men inte förvånad ska ni veta... När Fanny och Hellas släpper av mig hemma kommer jag på att jag glömt min påse på tåget med det jag shoppat.. Blir så trött på mig själv! SJ hade bara telefon tid mellan 9-19 så får ringa imorn och hoppas på det bästa. Men det är nog redan någon som tagit det! Men iallafall så har dagen varit jätte bra med Fanny. Blev shopping och hade det super trevligt! Blev även några glas vin på grodan, vi satt ute på deras terass under infravärmen! Snackade skit och hade det gött! Så bortsett från min klumpighet har dagen varit på topp! :) det var ju bara kläder men man blir ändå ledsen. Nu vill jag bara att hjärtat ska komma hem från sin träning och han kommer INTE bli förvånad att jag glömt påsen för det händer ALLTID något när jag är i farten vill jag lova. Imorn kommer jag skratta åt det här men just nu känns det surt! PUSS

Min fina vän! Puss och tack för idag och för att du är du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0