Godmorgon.

Vaken alldeles för tidigt en lördag. Vaknade vi åtta imorse pigg som fyfan! Typiskt, säkert bara för att man gått upp runt sju hela veckan då är kroppen inställd på det lixom. Aja skit samma nu är vi vakna iallafall! Så godmorgon Lördag! :D

Igår var vi ju på Ikea. Typ inte en ända kotte på Ikea, så vi strosa runt skönt att slippa köerna. Köpte massa fint så nu är vårt vardagsrum riktigt höstigt! :) när vi stod i korv kön fick vi ett härligt telefon samtal!! :D <3 när vi kom hem sprang jag in på Åhléns och köpte en kudde som jag ville ha till vardagsrummet. Juste vi köpte även ett dubbel täcke eftersom jag alltid vill ligga under hjärtat's täcke, så nu fick det bli ett dubbel täcke! Jag sov som en Gud kan jag lova!! vid sju mötte vi pappa och Monica och Felicia vi gick åt mat tsm och sen följde vi med ut till dom på kvällen och hade fredags mys. :) idag blir det 1 års kalas för älskade lilla Molly mus! Nu ska jag göra frukost för omväxlingens skull annars brukar det ju alltid vara hjärtat som gör det! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0