it's a wonderful day.

Underbara helg! Fredagen spenderats först med Maria och Elias och sen lånade jag lilla Elias medans Maria tvättade osv. Så jag tog med Elias hem till Sarah eftersom jag skulle äta lunch där. Så Sune och Elias satt på golvet och lekte, sötnosar! Sen möte jag upp Maria så vi tog en promenad här uppe i Fanna! En riktig härliga höst promenix. På kvällen kom Mike, Linda och lilla Minella hit hjärtat stod för mat lagningen och jag drack vin och kollade på! :) det smakade underbart gott! Vi kollade även xfactory och jag myste med Minella och hejjade på Malcolm B, grym han är!

Lördag idag. Ligger och lyssnar på hjärtat som står och sjunger nån liten trudelutt i duschen, haha! Han ska åka på match idag. Så idag ska jag städa lite och sen ska jag åka ut till Fanny och flickorna! :) vilken härlig dag det kommer bli! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0