Onsdag

Ledig idag, så dagen började med en härlig morgon promenix, isbjörnar ute! Blev morgon kaffe hos Chanel, alltid lika mysigt att vara där! :) efter det mötte jag upp Sarah och Sune på stan blev lunch på wickman's och nu kom jag precis hem och ska sätta fart att städa lite! Och packa ner lite skor i källaren. Har även fått två par skor sålt på köp och sälj sidan. Fan folk är galna där om en grej kostar 20 så ska det prutas osv... Fattar inte. Det är väl bara att se glad ut och betala... Men man får sig alltid ett gått skratt när man kikar in där! ;) nu ska jag sätta fart och hoppas på att Fanny kommer på kaffe och "stör" mig i städandet! Så jag får dricka kaffe istället... PUSS

En stor och tjock katt.. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0