Stress stress stress.

Att jag aldrig lär mig, tidsoptimist javisst!! Jag hade planerat att jag bara skulle till Chanel och sen raka vägen hem och packa och fixa ordning mig då tåget går 17:39. Och jag tar alltid sån tid på mig att packa och vad jag ska ha med mig osv... Så man kan tro att jag ska vara borta i en vecka lixom.. Jag kom hem nyss! Så nu är det bara skynda skynda! Det blev en lunch med Fanny och sen shoppade jag lite "bra att ha grejer" på Åhléns som jag kallar det. Jag och Fanny åkte även hem till Mamma och Beijne och drack kaffe. Så nu hinner jag inte göra allt som jag ville, tänkte städa lite men de får bli en annan dag!! Trevlig helg mina vänner! :)

Tack Chanel jag är super nöjd håret som vanligt!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0