Vissa människor sprider lycka vart de än går. Andra gör det när de går.

Hahaha, jag älskar min vän Challes alla statusar. Dom får mig alltid att skratta till. Hon är klok hon min vän!

Iallafall fulltulle sen jag vaknade sen jag slog upp mina ögon. Fanny kom förbi en sväng imorse sen blev det lunch med Chanel vid tolv på kakelugnen, nu börjar det bli bra där igen förut var det inte så bra ett tag men nu är det på topp igen! :) mamma klippte sig hos Chanel vid två så jag hängde där med dom och mami blev jätte fin i håret som vanligt. Om ni inte vet vilken frisör ni ska gå till, gå till Chanel ni kommer inte bli besvikna! I promise! Sprang även in på all in och pussade på Molly mus och Fia som var där magen växer och växer och snart kommer det lilla knytet. Gick en runda på stan med mamma också fick ett par byxor utav henne, puss och tack bästa! Efter stan blev det kaffe hos Sarah och ny bakade bullar med mamma som Stina hade bakat. Så Jaa dagen har gått i ett och nu kom jag hem och ska snart sätta i gång med maten. Korv stroganoff och ris så jävla gott!! Det var min dag det! Så ikväll kommer jag somna som en stock. PUSS

En glad liten Molly.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0