Be careful who you share your weakness with, some people can't wait for the opportunity to use them against you.

Just ätit mat helt själv, hjärtat är och tränar och jag skulle precis ta en powerwalk men vad fan hände med vädret lixom?! Hela världen öppna sig ser det ut som det bara vräker ner!! Skitväder! Så jag krypte ner i soffan med tända ljus och kollar lite tv istället och ikväll klockan nio är det när hela Sverige bakar och då är Nina med, en av mammas bästa vänner. Så på sjuan klockan nio, missa inte det! :) och dagen har spenderats med Maria och fina Elias, mötte upp dom och Rebecca och Elliot utan för öppna förskolan. Sen gick vi hem till Maria och fikade, myspys. Vid halv två cyklade jag hem då kom Fanny på kaffe medans jag lagade lunch. Ikväll skulle jag egentligen jobbat med jag tog ledig då jag jobbat 54 timmar sen i fredags så kände att jag behövde vara ledig hade även lite pannknack! :( så nu är jag ledig tills på måndag! :D PUSS

Min fina Elias som har blivit sååå stor! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0