Belive in yourself.

Skönt att vara tillbaka på jobbet efter en veckas ledighet, dagen gick fort! Vi har ju fått en ny katt på jobbet som heter Ellen eftersom våran Börje var gammal och sjuk. :( men Ellen är 3 år och pigg som fan och är ÖVERALLT!! Herre gud alltså, bänkar, skåp, spis, bord! Men det är kul och inte en lugn stund! :) kom hem för en stund sen hängde med mamma till Chanel eftersom hon skulle klippa sig, super snyggt blev det! Och på fredag är det min tur! Sprang även in på h&m och köpte ett par byxor! Men nu ska jag fortsätta och packa upp alla mina kläder osv ikväll blir det lugnt hjärtat ska träna och jag ska ta en riktig powerwalk ikväll! Nu är det slut på semestern så nu blir det träning igen! Peppad till Max!!

Andra dagen på Rhodos, saknar värmen lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0