Hangover.

Går kvällen och dagen var på topp! Jag och hjärtat åkte ner på stan runt fyra och shoppa lite eftersom jag som vanligt "aldrig" har någonting att ha på mig, så ner på stan och hjärtat köpte skor och jacka på fridolf och jag shoppade på Selma, hittade faktiskt två tröjor som fick följa med mig hem och en hade jag på kvällen! På kvällen hade var ju Erica, Fia, Kamilla och Elin här vi åt gott och drack gott och skrattade massor körde även nått jävla öl spel och jag är sämst på spel så jag fick ju dricka mest som vanligt, 49 klunkar är det snällt lixom?! ;) blev utgång på all in träffade även mina fina arbets kamrater där! :) så var en riktig bra kväll igår så idag känns det i kroppen vill jag lova. Erica kom hit imorse så vi inte till Västerås en sväng och nu kom jag just hem och ska slappa i soffan! :) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0