Im home.

När jag kom hem idag, Stod det en bukett med blommor och i en ask låg en bild på en marc jacobs klocka, som kommer imorn som min älskling har köpt till mig! Jag blev så sjukt glad alltså, världens finaste kille!! <3
Så då var man hemma i Sverige igen, flygningen hem gick toppen och tiden gick snabbt. Köpte en ny parfym på flygplatsen till min parfym samling, Jimmy choo! :) veckan på Rhodos har varit underbar massa sol och bad och jätte varmt och skönt! När jag kom hem blev det puss och kram kalas med hjärtat, oj vad vi saknat varandra! Och nu är vi hos mamma och Beijne och ska äta middag, åh vad jag längtat efter mammas mat!! Har köpt massa fina grejer på Rhodos, så vi har shoppat en hel del kan man säga. Nu ligger kag framför brasan hos mamma och beijne och läser tidningen och pratar med mamma och hjärtat och beijne kollar fotboll och snart blir det mat och sen ska vi hem och mysa. Hjärtat har köpt ost och kex och massa gott! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0