Memories never die. 

Gårkvällen tillbringade jag i Stockholm med mina tjejer. När jag och Fia skulle till Challe så var det kaos åkte fel och grejer, men Fyfan vad vi skrattade! Så en rolig bil resa blev det allt! :) gick en runda på stan och sen hem till Challe's mamma och åt pizza och massa gott (jag hade min äta vad jag vill dag igår istället!) så vi satt uppe och sudda till typ ett inatt och många skratt blev det under kvällen och vilka fina o galna minnen vi har, blev mycket prat om minnen och tokigheter! :) tack för en fantastiskt mysig kväll det måste vi göra om. Jag har skrattat så jag har fått magrutor alltså! Nu ska jag äta upp min sallad och sen fixa mig för jobb. 15-20:30 here i come och i helgen är det min jobb helg! Juste det var en farbror i typ 60 års åldern på Ica maxi som tyckte jag hade häftiga skor! :D

Det var precis som när man var små och skulle sova över hos varandra. :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

<3<3

2012-09-16 @ 09:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0